De la un magazin de familie in zona Dorobanti deschis in 1990, afacerea Ana Pan s-a dezvoltat an de an si in prezent inregistreaza 13 magazine proprii in Bucuresti si 7 shop-in-shop dezvoltate in parteneriat cu Mega Image.

Ana Pan investeste anul acesta 120.000 euro in noul concept shop din Sectorul 2 a avut in vedere schimbarea designului si introducerea unei noi linii de produse, adaptate nevoilor consumatorilor. Noul magazin se va concentra pe productia in-shop dar si pe o noua gama de fresh food.

Alexandra Copos a mentionat ca in urmatoarele luni va moderniza magazinele existente si va deschide alte magazine sub brandurile Ana Pan si Ana Baking Co. Procesul de extindere a retelei de magazine va continua in urmatorii doi ani intr-un ritm accelerat in Bucuresti si in alte orase mari din tara.

Citeste si:

Ana Pan a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 3,2 milioane euro, iar anul acesta estimeaza o crestere de 20%, adica 3,84 mil. euro, cea mai mare dupa anul 2008. Peste jumatate din veniturile Ana Pan sunt generate de produsele de cofetarie, urmate de patiserie si panificatie artizanala. Odata cu lansarea noului concept de magazin oficialii companiei estimeaza o crestere a vanzarilor cu peste 20% in urmatorii ani.

Ana Pan are 500 de produse, de la diferite sortimente de paine si diferite amestecuri de seminte, pana la produse de patiserie si prajituri sau ciocolata. In perioada sarbatorilor, in magazinele Ana Pan exista 15 tipuri de cozonaci si alte patru de pasca traditionala. Pe piata de patiserie si cofetarie mai sunt lanturile Paul si Vel Pitar.