„Segmentul lactatelor ecologice reprezenta 1% din piata, inainte sa intram noi pe piata, iar acum a ajuns la circa 2% din piata. Cred ca in 2-3 ani ar putea ajunge la 5-6% din piata lactatelor. Este un segment plin de provocari, nu poti face usor lactate ecologice", a declarat Cornel Caramizaru.

Napolact, brandul fanion al producatorului FrieslandCampina Romania, cu o pondere de circa 60% din cifra de afaceri a companiei, a avut anul trecut vanzari mai mari cu 10% fata de anul precedent, scrie Mediafax.

FrieslandCampina Romania are o cifra de afaceri de circa 90 milioane de euro anual, de unde rezulta ca brandul Napolact are vanzari in jurul cifrei de 55 milioane de euro, conform unor calcule pe baza datelor furnizate de companie.

“In 2015, cifra de afaceri a companiei n-a suferit o modificare semnificativa fata de cifra inregistrata in anul precedent, insa brandul Napolact a crescut cu peste 10%, intr-o piata care a crescut cu 5-6% anul trecut, in special datorita reducerii TVA la alimente“, a spus Cornel Caramizaru, managerul companiei Napolact.

Anul trecut, compania a intrat si pe piata produselor ecologice, avand in portofoliu lapte, iaurt, sana si chefir sub numele de Napolact Bio. Piata lactatelor este estimata la 800-900 milioane de euro anual, iar anul trecut a crescut dupa mai multi ani de scaderi sau stagnari. Cei mai mari jucatori sunt Albalact, Danone, Fries-landCampina, Hochland, Olympus sau Lactalis.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri