Nemtii de la Rewe au intrat pentru prima oara in Romania in 1999 cand a avut loc deschiderea primului supermagazin Billa in Bucuresti. In anul 2001, Rewe a adus in tara lantul de magazine de bunuri de larg consum Selgros Cash&Carry prin deschiderea primului magazin in Brasov, unde se afla si sediul administratiei centrale. Tot atunci a fost inaugurat si primul magazin XXL Mega Discount din tara, iar in 2005 a aparut si conceptul Penny Market, potrivit NewsIn.

Diviziile Rewe in Romania au contribuit, in 2006, cu 25% la totalul vanzarilor de 3,84 miliarde euro inregistrat pe piata est europeana, potrivit rapoartelor financiare afisate de Rewe.

Rewe opereaza in Romania si lantul de magazine Selgros Cash&Carry care a necesitat o investitie totala de aproximativ 240 milioane euro. Selgros Cash&Carry Romania are in prezent 16 centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Suceava, Iasi si Constanta, investitia medie pentru un magazin fiind de 15 milioane de euro, iar suprafata aproximativa de vanzare de 10.000 metri patrati. Selgros Cash&Carry Romania a obtinut anul trecut un profit de aproape 101 milioane lei, la o cifra de afaceri de peste 2,15 miliarde lei.

Compania Rewe Romania, care face parte din grupul german de retail Rewe, opereaza in tara 32 de magazine Penny Market si cinci unitati Penny Market XXL, prin investitii de aproximativ 55 milioane euro. Investitia medie pe magazin variaza intre 1,2 si 1,5 milioane de euro. Magazinul Penny Market are o suprafataa standard de vanzare de 750 de metri patrati si un sortiment de 1.400 de articole.

Citeste si:

Expansiunea companiei vizeaza intreaga tara, in orase de peste 20.000 de locuitori. Reprezentantii companiei anuntau anul trecut investitii de 180-200 milioane de euro pana in 2011, in terenuri, cladiri, echipamente, iar pe termen lung, vizeaza o retea de 150-200 de magazine in Romania.

Billa Romania, divizie a grupului german de retail Rewe, a inaugurat primul magazin de pe piata romaneasca in 1999, iar in prezent opereaza o retea de 25 de unitati cu o suprafata totala de peste 40.000 metri patrati.

Compania a inaugurat in 2006 patru magazine prin investitii de peste 20 milioane euro si va continua si anul acesta planurile de expansiune la noi in tara prin inaugurarea a patru magazine noi, cu o suprafata de aproximativ 500 metri patrati fiecare. Anul viitor Billa planieste sa inaugureze zece magazine noi cu o suprafata extinsa de pana la 2.000 metri patrati, fiecare. Printre orasele vizate se numara Bucuresti, Slatina, Cluj, Sibiu si altele.