Infrastructura rutiera slab dezvoltata, securitatea scazuta a transporturilor de marfa pe caile ferate si spatiile de depozitare insuficiente din Portul Constanta impiedica uzina Dacia sa exporte mai mult, ne-au declarat surse oficiale din cadrul companiei. Mai precis, unele masini transportate pe calea ferata pana la Constanta au ajuns in port cu geamurile sparte. Nici transportul pe cale rutiera nu este o solutie optima, din cauza calitatii drumurilor Pitesti-Constanta, afirma sursele citate.

Presedintele grupului Renault, Carlos Ghosn, a declarat, recent, ca singura modificare care ar fi trebuit aplicata in strategia Automobile Dacia ar fi cresterea obiectivelor prind exporturile de automobile si componente, care se confrunta insa cu unele probleme de infrastructura. "Ne vom adresa autoritatilor pentru a dezvolta aceasta infrastructura", a afirmat Ghosn.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri