"Estimam pentru anul in curs o crestere a cifrei de afaceri, dar cu un procent mult mai mic decat in anii trecuti, cel mult 18%. Este un an dificil pentru sectorul constructiilor, de aceea am incercat sa adaptam oferta propunand doua produse din gama populara, cu preturi mai mici, asigurand insa acelasi standard", a declarat directorul general al Hörmann Romania, Bogdan Cojocaru, citat de NewsIn.

Pentru usile de garaj si usile industriale, compania va lua in calcul din acest an si piata renovarilor.

"Speram sa dezvoltam aceasta piata in Ardeal si Banat. De asemenea, vom propune clientilor si servicii post-vanzare de mentenanta atat pentru usile de garaj, cat si pentru usile industriale", adauga el.

Pentru 2009, compania are ca obiectiv mentinerea cotei de piata pentru usile de garaj (aproximativ 50%), si usile industriale (aproximativ 40%). Pentru tehnica de incarcare, usile speciale si usile de interior, oficialii Hörmann si-au propus cresterea cotei de piata cu procente variind intre 5 si 10%.

Citeste si:

Un alt obiectiv pentru 2009 il reprezinta trainingurile pentru dealeri, avand ca tema responsabilitatea dezvoltatorului de proiect pentru respectarea normelor de siguranta ale utilizatorului. Din 2007, au intrat in vigoare si in Romania standardele Uniunii Europene pentru usi de garaj si usi industriale.

"Piata din Romania este orientata in functie de pret, de aceea multi dezvoltatori rezidentiali sau industriali nu iau in calcul specificatia tehnica. Incercam sa ii instruim intai pe dealerii nostri si prin intermediul lor sa ii ajutam pe clienti sa isi schimbe viziunea. Pentru fiecare proiect trebuie sa se tina cont de numarul de persoane care acceseaza usa respectiva, cat si de gradul lor de instruire. Ar trebui ca toti producatorii de usi de garaj sa poata fi ajutati sa obtina acest standard de calitate, astfel incat utilizatorii din Romania sa fie in siguranta", explica Bogdan Cojocaru.

Cu o prezenta in peste 57 de tari din Europa, Asia si America de Nord si 12 fabrici, Hörmann a inregistrat in 2008 la nivel global o cifra de afaceri de peste 1 miliard euro, din care 51% pe piata din Germania si 49% export. In 2008 compania a deschis trei sucursale in India, Grecia si Emiratele Arabe Unite si a marit numarul de angajati, ajungand la 6.500.