Compania Zaharul Oradea a inregistrat in T1 2009 o cifra de afaceri de 55,4 mil. lei, in scadere cu circa 13% fata de perioada similara a anului anterior si estimeaza pentru intregul an 2009 o stagnare a afacerilor, la 207 mil. lei.
Directorul de marketing al producatorului local de zahar, Erika Orosz, a declarat ca planul de investitii pentru acest an cuprinde reducerea costurilor de productie, imbunatatirea conditiilor de stocare si ambalare, dar si imbunatatirea securitatii de munca, valoarea totala a investitiilor ridicandu-se la doua milioane de euro, potrivit NewsIn.

Producatorul Zaharul Oradea a raportat pentru anul 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 207 milioane de lei, in crestere cu 26% fata de anul anterior, cand afisa o cifra de 152,8 milioane lei.

"La nivel national, distributia noastra acopera toate magazinele de tip key account, iar in ceea ce priveste clientii industriali, lucram cu firme de importanta majora pe plan national. De asemenea, produsele noastre sunt utilizate si in industria farmaceutica", a spus directorul de marketing al companiei Zaharul Oradea.

Producatorul Zaharul Oradea face parte din grupul Cristal Diamant, alaturi Zaharul Carei si Zahar Arad, si activeaza pe piata autohtona din anul 1968, avand in prezent circa 265 de angajati, permanenti si sezonieri. In prezent, compania produce si comercializeaza doua marci de zahar, si anume Brilliant si Diamant.

Compania germana Pfeifer&Langen a preluat, in februarie 2009, controlul integral la Zaharul Oradea.

Piata interna a zaharului este estimata la o valoare de peste 250 milioane euro, principalele companii care activeaza pe acest sector fiind Agrana, Zaharul Corabia si Zaharul Oradea.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri