Pentru aceeasi perioada, profitul impozabil obtinut de companie a fost in valoare de circa 4,8 milioane lei, in crestere cu 49% fata de anul 2008, potrivit NewsIn.

"Scaderea cifrei de afaceri s-a datorat in principal faptului ca preturile produselor au scazut, dar si limitarii colaborarii numai la parteneriatele sigure, asumandu-ne aceasta reducere si preferand sa conservam fluxurile financiare ale companiei. Cresterea profitului este o consecinta a celor trei ani de restructurare, de eficientizare a costurilor, de eliminare a gamelor de produse mai putin sau deloc profitabile”, a declarat presedinte Pambac, Alin Giurea.

De asemenea, dupa primele doua luni ale acestui an, rezultatele obtinute de Pambac sunt cu 5% mai mici decat in anul 2009, astfel ca reprezentantii companiei isi propun sa mentina cifra de afaceri si profitul pe 2010 la nivelul cifrelor inregistrate anul trecut.

"In primele doua luni ale anului 2010 am inregistrat rezultate mai mici cu 5% comparativ cu 2009 si nu cred intr-o revenire rapida a consumului, desi Pambac produce alimente situate la baza nevoilor umane. Cu toate acestea, pentru anul 2010 ne propunem cel putin mentinerea cifrei de afaceri si a profitabilitatii anului anterior. Avem multe atuuri pentru a ne consolida pozitia in aceasta perioada, chiar daca anul 2010 va fi unul imprevizibil si dificil”, a spus Giurea.

Reprezentantii companiei au adaugat ca nu vor face disponibilizari anul acesta, luand in calcul noi angajari de personal pentru sectiile de marketing si vanzari. "De asemenea, vom infiinta circa 300 de puncte noi de vanzare a painii si specialitatilor de panificatie, unde vom angaja personal nou", au adaugat reprezentantii companiei.

La finele anului 2009 compania avea 690 angajati. Pambac este o companie cu activitate in sectorul moraritului, pastelor si panificatiei si detine brandurile Grania, Gata, Flavora, Ador-gustul de acasa, Superfort si Patishop.