Cifra de afaceri a Hidroelectrica, cel mai mare producator de electricitate din Romania, a crescut in primul trimestru cu 17%, la 670 milioane lei, iar profitul brut a crescut de 2,7 ori, la 180 milioane lei, fata de primul trimestru din 2009.
In primul trimestru al anului 2009, cifra de afaceri a companiei a fost de 572 milioane lei, iar profitul brut a fost de 65 milioane lei.

"Diferenta in ceea ce priveste cifra de afaceri este urmarea cresterii tarifului si a productiei de energie. In ceea ce priveste cresterea profitul brut, diferenta provine din cresterea preturilor energiei livrate catre contractorii directi, din cresterea hidraulicitatii si din reducerea cheltuielilor de functionare", precizeaza Hidroelectrica, dupa cum arata NewsIn.

Compania a inregistrat in primele trei luni din acest an o productie de circa 4.217 GWh, cu peste 6% mai mare fata de perioada similara a anului trecut, de aproape 3.954 GWh.

"Diferenta de 263 GWh reprezinta productia medie pe o saptamana si este nesemnificativa, putandu-se datora, de exemplu, unui aport pe Dunare mai mare in 2010", spun reprezentantii companiei.

Producatorul de energie electrica estimeaza pentru acest an un profit brut in scadere cu 3%, la 63 milioane lei, fata de profitul brut preliminat din 2009, de 65 milioane lei.

Societatea Hidroelectrica, cel mai mare producator de energie electrica si servicii tehnologice de sistem din Romania, este detinuta de statul roman, prin Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri. Compania are peste 5.000 angajati.

Hidroelectrica a acoperit anul trecut 27% din productia de energie electrica a tarii si foloseste sursele regenerabile. Compania administreaza 326 centrale hidroelectrice si statii de pompare, cu o putere instalata de peste 6.300 MW.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri