"Consumul a scazut pe toate categoriile de produse de la debutul crizei economice, insa asteptarile noastre sunt pozitive. Pe termen mediu, obiectivul nostru in ceea ce priveste piata si, implicit, a trendul de consum, este de revenire la acelasi nivel din perioada 2007 - 2008", a declarat Gerard Chandran, managing director Kraft Foods Romania.

Kraft Foods, prezent pe piata din Romania prin marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, a vandut pe piata locala 65 de milioane de pachete de biscuiti Belvita Start de la lansarea produsului, in aprilie 2010.

In perioada iunie - august, un milion de consumatori romani au incercat cel putin o data Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consuma biscuitii lunar, potrivit MEMRB.

Citeste si:

"Vanzarile Belvita Start in Romania au depasit asteptarile noastre, devenind intr-un timp scurt unul dintre cei mai vanduti biscuiti din tara. Brandul de biscuiti a contribuit la obtinerea de catre Kraft Foods Romania a primei pozitii ca si cota de piata valorica locala pe segmentul biscuitilor, intr-o perioada scurta de timp", a adaugat Chandran.

Lansarea Belvita Start a fost sustinuta printr-o campanie de comunicare integrata ce a inclus TV, radio, on-line, print, panotaj stradal, activitati in cadrul magazinelor, precum si o campanie de sampling, in principalele 10 orase din Romania.