Vanzarile online de asigurari, respectiv RCA si Travel, ar putea ajunge in acest an pana la 15-17 milioane euro, ceea ce arata ca este necesara o reglementare specifica, a declarat Razvan Pavel, deputy CEO, Safety Broker, in cadrul Conferintei Brokerilor de la FIAR - Forumul International Asigurari-Reasigurari 2015.

Pentru 2014, asigurarile online sunt estimate la 10-12 milioane euro, noteaza 1asig.ro. "In 2006 au aparut primele asigurari online prin intermediul celor de la RCA Ieftin, iar in 2011, asigurarile online ajung la peste 60% din utilizatorii de internet din Romania prin eMag. Ulterior, in 2014, brokerii fac prima propunere de reglementare a asigurarilor online, iar in 2015, dupa opt ani de activitate online fara reglementari specifice, ASF a venit cu prima propunere de Norma pentru acest domeniu", a spus Razvan Pavel (foto).

Conform acestuia, ASF a inclus in propunerea de reglementare:

  • informatii obligatorii incluse in site;
  • comparatii cu informatii corecte si complete;
  • protectia datelor personale;
  • securitatea informatiilor;
  • profesionalism in relatia cu clientul;
  • informare despre dreptul de a denunta sau nu unilateral asigurarea.

"Anul acesta avem un pas in reglementarea online si speram ca al doilea pas - respectiv reglementarile tehnice - sa fie facute cat mai repede. Fara clarificari tehnice, dezvoltarea asigurarilor online este limitata", a mentionat oficialul Safety Broker.

ASF a aprobat, joia trecuta, primul proiect de norma ce urmareste sa reglementeze vanzarea de polite de asigurare in mediul online, acesta intrand in dezbatere publica pana la data de 15 iunie a.c. Cititi aici mai multe detalii despre norma ASF.

Sursa foto: Media XPRIMM

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri