"Rezultatele favorabile se datoreaza, in mare parte, unei strategii echilibrate de dezvoltare pe toate liniile de business ale bancii: Corporate, IMM, Profesii Liberale si AgriBusiness. Suntem in continuare concentrati pe cresterea bancii, atat ca prezenta teritoriala, cat si prin lansarea de produse si tehnologii noi", a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.

In perioada ianuarie - septembrie 2014, Libra Internet Bank raportase un profit net numai 3,5 milioane lei (780.000 euro), cu o pierdere in trimestrul trei 2014 determinata de curatarea bilantului de credite neperformante, In primele 9 luni ale acestui an, activele totale ale bancii au crescut cu 27%, pana la 2,1 miliarde lei, in timp ce soldul depozitelor s-a majorat cu 29%, ajungand la 1,91 miliarde lei.

De asemenea, soldul creditelor a crescut cu 29% in primele 9 luni din 2015, pana la 1,36 miliarde de lei, iar rata neperformantelor a continuat sa scada, pana la 6,93%.

Libra Internet Bank asigura produse si servicii bancare pentru companii, profesii liberale, IMM-uri si persoane fizice, prin intermediul unei retele alcatuite din 42 de sucursale, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Mobile Banking.