Femeile reprezinta o treime dintre clientii care utilizeaza serviciile de internet banking, iar 56% dintre acestea se autentifica prin token sau etoken. Acestea intra in cont de doua ori pe luna, in medie, si efectueaza operatiuni cel putin o data pe luna, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil, se arata intr-un comunicat al BCR, conform Mediafax.

Majoritatea femeilor de afaceri din portofoliul BCR au companii in comert, productie si servicii. Peste un sfert din microintreprinderile din Romania sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activeaza in Transilvania.

"Datele noastre creioneaza portretul unei femei care tranzactioneaza fara a recurge la numerar, face cumparaturi frecvent, dar si economii, e obisnuita cu plata automata a facturilor si opteaza pentru internet banking. Un astfel de comportament financiar echilibrat, constructiv si inovator ne demonstreaza ca in fiecare clienta BCR se afla o antreprenoare", a declarat in comunicat Dana Demetrian, vicepresedinte retail BCR.

Femeile reprezinta 49,4% din numarul total de clienti ai bancii, iar veniturile lunare ale acestora, de tip salariu sau pensie, sunt in crestere fata de salariul minim net lunar pe economie, ele incasand venituri in cont cu o mai mare regularitate decat barbatii.

Citeste si:

Numarul clientelor care apeleaza la serviciile de private banking, accesibile celor care au in cont peste 200.000 de euro, a crescut cu 8% in ultimul an.

Unul din trei clienti BCR care utilizeaza private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii detin 30% din totalul activelor aflate in administrarea acestui segment. O treime dintre clientele care folosesc private banking apeleaza la acesta pentru a efectua plasamente in fonduri de investitii.

Femeile economisesc mai mult decat barbatii, avand un numar mai mare de depozite la termen. Apetenta femeilor pentru imbunatatirea nivelului de viata a intregii familii le situeaza pe primul loc atunci cand vine vorba de cumparaturi, femeile fiind si principalele detinatoare de card de debit din portofoliul BCR.

Ele contracteaza servicii de educatie mai bune pentru copii, de servicii medicale de calitate pentru intreaga familie, de imbunatatiri sau reamenajari la nivelul locuintei sau chiar de plata la termen a facturilor lunare, pe care majoritatea femeilor le platesc direct din cont, prin serviciul Direct Debit.

Sursa foto: A. and I. Kruk / Shutterstock