Raiffeisen Bank a inaugurat a 250-a unitate din reteaua sa in incinta hypermarketului Cora din Cluj Napoca si vrea sa ajunga la 260 de unitati pana la sfarsitul anului, pe fondul introducerii unei noi strategii de crestere a vanzarilor in reteaua detinuta.

Agentia din Cluj Napoca este a 36-a unitate deschisa de Raiffeisen Bank in acest an. Planurile bancii prevad depasirea a 350 de unitati in cursul anului 2008, potrivit reprezentantilor bancii.

"Dupa trei ani de remodelare si resezare a retelei de unitati, Raiffeisen Bank a inceput sa implementeze o noua strategie pentru reteaua sa de unitati, proces care se desfasoara in perioada 2006-2008. Scopul acestei noi orientari il reprezinta cresterea vanzarilor prin unitati specializate - corporate, retail sau centre ipotecare, situate mai ales in marile orase, cat mai aproape de clienti, a declarat vicepresedintele diviziei retail Raiffeisen Bank, Razvan Munteanu, citat in comunicat.

in cadrul noii strategii privind reteaua de unitati, Raiffeisen Bank a inceput, in cursul acestui an, sa deschida unitati specializate pentru retail, care sunt "locatii mici dedicate cu precadere clientilor persoane fizice si intreprinderilor mici si mijlocii", si centre destinate exclusiv acordarii creditelor imobiliare Raiffeisen Bank -"Casa Ta", au mentionat reprezentantii bancii.

Raiffeisen Bank este o banca universala si are peste 2 milioane de clienti de retail si mai mult de 4.700 de clienti companii mari si medii. Banca ocupa la jumatatea anului a treia pozitie in sistemul bancar romanesc, cu active de 11,39 miliarde lei (3,19 miliarde euro), potrivit datelor bancii centrale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri