"Pe langa extinderea rapida a retelei de unitati traditionale, in anul 2008 Raiffeisen Bank reuseste sa treaca inca un prag remarcabil: 1000 de ATM-uri instalate in toata tara. Vom continua sa investim atat in reteaua de unitati traditionale sau specializate, dar si in canalele electronice de acces la produsele si serviciile bancii", a spus Razvan Munteanu, vicepresedinte Raiffeisen Bank, responsabil pentru Retail Banking.

Orice cont curent deschis la Raiffeisen Bank are asociat unul sau mai multe carduri de debit, iar detinatorul beneficiaza de mai multe canale de acces la serviciile si produsele bancii: Raiffeisen Online (internet banking), Raiffeisen Direct (telefon banking) sau myBanking (mobile banking). Toate aceste canale permit efectuarea tranzactiilor bancare fara deplasarea la o unitate a bancii, obtinerea de informatii, schimburi valutare, plata facturilor etc

La 30 iunie 2008, Raiffeisen Bank avea o retea de peste 8500 EPOS-uri, iar numarul detinatorilor de carduri era de 1,7 milioane (din care 1.4 milioane carduri de debit si 300.000 carduri de credit).

Raiffeisen Bank are aproximativ 2,1 milioane de clienti de retail , dintre care 120.000 intreprinderi mici si mijlocii (IMM) si peste 4.400 corporatii mari si medii.>>