Compania de social networking si-a facut publice veniturile pentru a-i putea convinge pe investitori sa cumpere actiuni.

Totodata, numarul utilizatorilor lunari a crescut in al treilea trimestru de la 218 milioane la 232 de milioane, iar 76% dintre ei folosesc reteaua de socializare de pe dispozitive mobile.

Chiar si asa, Twitter continua sa piarda bani, prin sustinerea unui numar mare de angajati, a costurilor de compensare si a cheltuielilor pentru cercetare si dezvoltare.

Twitter intentioneaza sa listeze pretul ofertei initiale de actiuni la bursa in noaptea de 14 noiembrie si sa inceapa tranzactionarea a doua zi. Compania vrea sa castige 1 miliard de dolari din vanzarea actiunilor, cu toate ca aceasta suma s-ar putea schimba daca cererea este mare si actionarii existenti decid sa vanda.

Mai mult, este de asteptat ca Twitter sa-si inceapa intalnirile cu investitorii chiar pe 25 octombrie, pe care sa-i convinga sa ofere un pret mai mare.

Citeste si:

„Lucrurile stau bine pentru Twitter”, sustine Debra Aho Williamson, un analist care urmareste de aproape compania. „Asta arata ca Twitter poate avea un an bun”, a mai spus analistul despre veniturile publicate de companie.

Twitter a ales sa se listeze la bursa online New York Stock Exchange, ceea ce va plasa operatorul in fata rivalului Nasdaq.

Compania de socializare a sustinut ca cel mai mare actionar al sau nu este cofondatorul Evan Williams, detine 12% din companie, asa cum speculase presa, ci entitati afiliate cu Suhail R. Rizvi, un investitor mai putin cunoscut de la Hollywood, care controleaza 17,9% din companie.

Alti actionari ai Twitter sunt Spark Capital si Union Square Ventures, care detin 6,8%, respectiv 5,9%.

Chiar daca inregistreaza venituri mari si se va lista la bursa, Twitter nu a obtinut niciodata profit in cei sapte ani de la infiintare.