Cresterea vanzarilor Miele in intervalul ianuarie – martie 2015 a fost sustinuta de strategia implementata incepand cu anul 2014: o noua reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni in Piata Presei, Bucuresti; incheierea de noi parteneriate si extinderea retelei de distributie, se arata intr-un comunicat al companiei, scrie Mediafax.

"Piata de electrocasnice premium din Romania este in crestere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fara abateri strategia Miele stabilita pentru Romania. Ne asteptam ca evolutia vanzarilor de produse electrocanice premium Miele sa se mentina pe tot parcursul acestui an si suntem siguri ca schimbarea strategiei pentru Romania in anul 2014 ne va asigura o crestere sustinuta pentru urmatorii 5 ani", a declarat Loredana Butnaru, director de vanzari al Miele Romania. In 2014, Miele a realizat o cifra de afaceri anuala de aproximativ 10 milioane de lei pe piata locala.

La inceputul anului, Miele a lansat in Romania si un showroom online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listeaza intreaga gama de produse disponibile in showroom-ul offline din Bucuresti, precum si la partenerii din tara. Acest parteneriat este un proiect singular in Romania si va genera pana la 5% din totalul vanzarilor realizate de Miele pe piata locala, in 2015. In prezent, Miele Romania are o retea de 30 parteneri si 55 de magazine si va continua sa realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizeaza mai ales prezenta in magazine offline.