“Cea mai mare provocare in telecom este si va continua sa fie faptul ca venitul mediu lunar per utilizator (ARPU) continua sa fie foarte mic. Daca continua asa, majoritatea operatorilor telecom nu vor putea oferi servicii la aceeasi calitate precum ofera in Vestul Europei. Este o zona unde trebuie sa ne uitam pentru servicii mai inovative pentru consumatori astfel incat veniturile sa creasca. Pe de alta parte, un lucru bun pentru telecomul romanesc este ca o tara in care conteaza foarte mult partea de lifestyle, romanii sunt mereu la moda. Acesta este un lucru bun si apreciat, iar oamenii sunt dispusi sa plateasca. De aceea o vedem o cerere mare pentru smartphone-uri si pentru branduri mari de smartphone. Romania este o tara bine clasata fata de alte tari europene in ceea ce priveste utilizarea de smartphone-uri cunoscute ca brand", afirma managerul

El adauga ca romanii vor sa foloseasca aplicatiile si gadgeturile noi, imediat ce apar.

"Astfel, vom vedea o crestere si pentru altfel de tipuri de gadgeturi, precum bratari pentru masurarea sanatatii, a energiei. Romania este o tara cu o buna adoptie a noutatilor. Deci, trebuie ca operatorii sa intre pe noi piete ca sa isi creasca veniturile", explica Hassan.

De exemplu, Orange si Vodafone se extind in zona de plati prin intermediul telefonului, iar RCS&RDS isi doresc sa intre pe piata de energie.