“Faptul ca atat de multi oameni au iesit in strada este un lucru pozitiv, dar daca au iesit doar ca sa dea jos anumite persoane politice nu este pozitiv. Mi-e frica ca ei sa nu uite ce trebuie facut si ca aceste proteste nu vor avea o finalitate constructiva. In ultimele zile am fost asaltat pe Facebook de mesaje pline de ura, dar foarte putine aveau ceva constructive in ele. Nu putem renunta la politic. Totusi cei din zona politica ne conduc. Nu zic ca cineva de 20 de ani sa isi asume sa intre in politica, dar o finalitate ar fi ca cineva din zona de 35-40 de sa isi asume aceste lucru, sa vina cu modele si propuneri. Sunt destul de speriat de faptul ca intotdeauna eu am fost liberal, sunt antreprenor. Insa nu pot sa nu observ ca acest Guvern Ponta m-a ajutat mult in business, a luat niste masuri care sunt singurele care mi-au adus niste bani in companie. Si, astfel, ma intreb daca eu mai sunt liberal pentru ca nu mai vad diferente majore intre doctrine”, a explicat managerul FashionUp.

El a mai spus ca in cele trei zile de doliu national, in care promovarea site-ului a fost oprita, vanzarile au scazut cu 15%.

Anul acesta FashionUp a investit 500.000 de euro in marketing, dintre care 200.000 in promovare pe televiziune. Vanzarile site-ului ar putea ajunge anul acesta la 3-3,5 milioane de euro, insa cifra depinde de rezultatele campaniei TV.

Citeste si:

FashionUp este un site operat de Fup Distribution, companie infiintata anul trecut. In 2014, firma a avut activitate doar trei luni, in aceasta perioada ajungand la afaceri de 1,5 milioane de lei si pierderi nete de 436.000 de lei, conform Ministerului de Finante. Pentru companie lucreaza 27 de persoane.

Fup Distribution este detinut de Alin Stanciu cu 4,76% dintre actiuni si B4B, companie inregistrata in Italia care controleaza 95,24% dintre actiuni, potrivit Registrului Comertului. Actionarul majoritar al B4B este tot Alin Stanciu, conform propriilor declaratii.