„Ne asteptam ca piata de tablete sa se situeze anul acesta un volum similar cu cel inregistrat anul trecut, respectiv 850.000 de unitati. Totodata, vedem o orientare a clientilor catre produse premium, pe masura ce utilizatorii sunt mai preocupati de functiile si capabilitatile pe care le are un astfel de produs”, a explicat managerul.

Samsung este cel mai vandut brand de tablete in Romania, cu o cota de piata de 30%.

Oficialii companiei se asteapta la o crestere de aproximativ 10% anul viitor, ca urmare a dezvoltarii de continut si a specificatiilor tot mai avansate ceea ce permite utilizarea dispozitivelor pentru mai multe activitati.

Ce vor romanii cand isi aleg tableta

Atunci cand isi aleg o tableta utilizatorii sunt interesati de mobilitate, de functiile multimedia si de posibilitatea de conectare cu alte produse, potrivit informatiilor oferite de Samsung Romania.

Citeste si:

Tableta care a inregistrat cele mai bune vanzari anul acesta este Samsung Galaxy Tab 4 cu ecran 7 inch (17,78 de centimetri). De asemenea, un model care a fost bine vandut in Romania este Samsung Tab S2, una dintre cele mai usoare si subtire tablete la nivel mondial. Dispozitivul a fost lansat la nivel local in luna septembrie a acestui an

Cei mai importanti competitori ai Samsung la nivel local sunt Apple iPad, Asus, Lenovo, Allview, Evolio si E-boda.

In 36% dintre gospodariile din Romania exista cel putin o tableta, media fiind de 1,1 tablete/gospodarie, potrivit unui studiu realizat de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). De asemenea, in 73% dintre gospodarii exista cel putin un smartphone (media fiind de 1,5 per gospodarie), iar 55% detin laptopuri.