Modificarile aduse sistemului Cisco Unified Communications asigura un grad superior de personalizare a aplicatiilor de Business Intelligence (BI) in functie de cerintele fiecarei companii in parte, faciliteaza si accelereaza comunicarea complexa sporind astfel productivitatea IMM-urilor, se arata in acelasi comunicat, preluat de NewsIn.

Cisco Unified Communications permite angajatilor sa realizeze schimburi de informatii prin e-mail, voce sau fax prin utilizarea unei game variate de dispozitive de comunicatii, atat fixe, cat si mobile, contribuind astfel la eficientizarea proceselor comerciale, la sporirea reactivitatii la solicitarile clientilor si la minimizarea costurilor. Structura solutiilor integrate in sistem asigura posibilitatea de extindere a acestuia odata cu dezvoltarea companiei.

Circa 70% dintre companiile mari din Romania au anuntat o crestere cu cel putin 10% a bugetului pentru IT in 2006, arata un raport anual intocmit de CIO Council pentru anul 2007. In anul 2006 prioritatile de tehnologie vor fi reprezentate de aplicatiile „business inteligence” (BI), de managementul proceselor de afaceri (Business Process Management - BMP) si de planificarea resurselor (Enterprise Resource Planing - ERP), dar si managementul relatiilor cu clientii (Customer Relationship Management - CRM.

Pentru 2007 si 2009 trendul de dezvoltare va fi acelasi, insa studiul releva mai multe particularitati, cea mai notabila fiind necesitatea cresterii veniturilor (care este pe locul doi in topul prioritatilor anului 2007).
De asemenea directorii IT mai sunt preocupati si de managementul performantei firmei (Corporate Performance Management - CPM), accelerarea ritmului schimbarilor si scurtarea ciclurilor de productie. Studiul „Agenda CIO Romania” se bazeaza pe raspunsurile date de 21 de directori IT al celor mai mari companii din tara care administreaza cumulat in anul 2006 un buget IT de 220 de milioane de euro, iar companiile lor au venituri insumate de 15 miliarde de euro.

Vanzarile grupului Cisco au fost de 7,98 miliarde de dolari in al doilea trimestru, fata de cele 6,6 miliarde de dolari inregistrate in aceeasi perioada a anului precedent. Veniturile companiei nu au inregistrat schimbari majore, fiind de 1,544 miliarde de dolari in 2006 fata de 1,540 miliarde de dolari pentru 2005.