“Vodafone Romania este primul operator de telefonie mobila care a infiintat un serviciu de relatii cu clientii, in 1998, si care investeste constant in imbunatatirea experientei clientilor. De-a lungul istoriei noastre de 20 de ani pe piata din Romania, am dezvoltat permanent aceasta divizie de business, iar deschiderea noului centru de relatii cu clientii din Pitesti este un pas firesc in acest sens. Continuam sa investim in perfectionarea si formarea tinerilor care ni se alatura la Pitesti si care vor avea, astfel, sansa de a incepe o cariera intr-una dintre cele mai importante si inovatoare companii din tara”, a declarat Ana Alexe, director customer operations, Vodafone Romania.

Pentru formarea echipei Centrului de Relatii cu Clientii din Pitesti, Vodafone Romania va recruta persoane cu foarte bune abilitati de comunicare si de utilizare a calculatorului, precum si cu capacitate de invatare rapida. Cei care vor deveni angajati vor beneficia de un mediu de lucru la cele mai inalte standarde si de o pregatire amanuntita, prin intermediul unor programe de training si de dezvoltare a competentelor. Mai multe informatii despre pozitiile disponibile in cadrul noului centru de relatii cu clientii sunt disponibile pe www.vodafone.ro, la sectiunea Cariere.

Vodafone Romania opereaza deja mai multe centre mari de relatii cu clientii in Bucuresti, Brasov si Craiova, la care se alatura centre regionale de dimensiune mai mica in Iasi si Bacau.

Principalii concurenti ai Vodafone sunt Orange, Telekom, precum si RCS&RDS si UPC Romania.