Jiri Rizek considera sectorul IT&C ca fiind "una dintre pietele cu cel mai mare potential pentru Grupul Flamingo, aceasta avand posibilitatea de a-si dubla volumul in urmatorii trei ani si astfel sa atinga o valoare de 500 milioane euro, doar in sectorul de retail".

Aceasta estimare vine dupa ce Flamingo a inregistrat o crestere de 11,3% pe piata de calculatoare in 2006, de la o valoare de 70.485 unitati vandute in 2005, pana la 78.485 unitati in 2006. Cu aceasta evolutie, retailerul de electronice electrocasnice si IT&C a reusit sa isi pastreze pentru cel de-al patrulea an consecutiv pozitia de lider pe aceasta piata, atingand o cota de piata de 12,2%.

Pentru 2007, Flamingo estimeaza ca piata de calculatoare va atinge un numar de peste 700.000 unitati vandute (desktopuri, laptopuri si servere ), in crestere cu 10-15%, dintre care mai mult de 85.000 de unitati sa fie vandute doar prin reteaua proprie Flamingo.

Citeste si:

In ceea ce priveste evolutia pietei IT&C, Flamingo International considera ca alte segmente care vor cunoaste o dezvoltare importanta vor fi echipamentele mobile si consolele destinate consumatorilor de jocuri, sau cele dedicate sectorului de divertisment.

Aceasta crestere vine dupa o perioada de scadere a pietei de electronice si electrocasnice, cauzata in parte si de zvonurile nejustificate legate de scaderile spectaculoase la aceste produse, care au dus la reducerea consumului, potrivit oficialului Flamingo.

"Asteptarile clientilor nu s-au concretizat, in ceea ce priveste o scadere spectaculoasa a preturilor. Acum, este foarte important sa recastigam increderea acestora, referitor la faptul ca preturile la produsele electronice, electrocasnice si IT&C sunt influentate doar de dezvoltarea tehnologica si nu de anumite taxe, aceasta stabilitate mentinandu-se de acum inainte, la fel ca in toate celelalte tari ale Uniunii Europene", a declarat Jiri Rizek.