Mai mult de 110 directori IT din banci si companii de asigurari din Marea Britanie, SUA si Europa continentala au fost chestionati cu privire la sistemele lor de mesagerie, de catre firma Mori, intr-un studiu comandat de BT.

Studiul a descoperit faptul ca mai mult de 77% dintre acestia nu cunosteau sau nu puteau calcula costul total al rularii sistemelor lor de mesagerie, in ciuda faptului ca organizatiile se bazeaza tot mai mult pe aceste sisteme.

Sondajul a mai descoperit si faptul ca in urmatorii trei ani cele mai multe firme de servicii financiare preconizeaza ca vor cheltui mai mult pentru protejarea e-mail si a altor canale de comunicatii impotriva virusilor si hakerilor.

Chirs Hughes, BT Consulting&Systems integration marketing director pentru servicii financiare, a afirmat ca "mesageria electronica este acum considerata viabila pentru preluarea ordinelor, trimiterea aprobarilor si contractelor si dicutarea unor probleme financiare confidentiale".

"Este surprinzator faptul ca cele mai multe firme nu pot sa spuna cat anume costa intretinerea infrastructurii de mesagerie, desi continua sa bage bani in aceasta".

Citeste si:

Studiul a descoperit ca cele mai multe organizatii utilizeaza furnizori multipli pentru furnizarea de software si servicii.

Mai mult de 50% utilizeaza un singur furnizor, iar aproape 20% utilizeaza mai mult de patru furnzori diferiti.

Insa cei mai multi respondenti au afirmat ca vad clar avantajele de a avea un singur punct pentru management - simplificand implementarea politicilor pentru persoane sau grupuri, oferind o singura interfata utilizator pentru centralizarea administratiei, scazand costurile controlului si grabind raspunsul la incidente.

65% dintre directorii IT se asteapta sa vada o crestere a costurilor de conformitate in urmatorii trei ani.
20% dintre respondenti care si-au externalizat administarea infrastructurii lor de mesajerie, sau au in vedere acest lucru, sunt mult mai increzatori decat firmele in-house ca vor indeplini cerintele de conformitate.