Cresterea cifrei de afaceri se datoreaza atat pietei de IT&C, cat si unei serii de branduri de tip A care si-au majorat influenta in Romania. "Practic, politica noastra de a ne focusa pe branduri premium s-a dovedit castigatoare. In plus, una din cele mai importante pariuri pe care le-am facut in 2007 este contractul de distributie a consumabilelor HP", a declarat directorul executiv al ProCA, Sorin Stancu.

Unul dintre brandurile care s-au incadrat in cresterea prefigurata la inceputul acestui an este Sony, ProCA reusind sa vanda camere foto, video si accesorii Sony in valoare de aproximativ 500.000 de euro in primele noua luni din 2007, de cinci ori mai mult decat in aceeasi perioada a lui 2006.

Potrivit directorului executiv al ProCA, piata CRT-urilor a pierdut teren considerabil in fata LCD-urilor. Din totalul monitoarelor vandute in primele noua luni din 2007, aproape 2% il reprezinta CRT-urile, iar restul LCD-urile. Pe acest segment de business ProCA a realizat o cifra de afaceri de cinci milioane euro prin vanzarea brandurilor Phillips, Benq si Aoc.

Citeste si:

ProCA isi desfasoara activitatea pe piata romaneasca din 1995. Societatea a devenit membru RTC Holding in 2005, iar de anul trecut, ProCA este compania de distributie IT&C a grupului RTC. RTC Holding BV a cumparat, anul trecut, 27% din capitalul social al distribuitorului de produse IT ProCA, de la fostul director al companiei, Cristian Falcutescu, care si-a lichidat in felul acesta intreaga participatie. RTC si-a majorat participatia la 87,99%. Asociatii au hotarat si revocarea lui Falcutescu din functia de administrator al companiei.

In 2006, ProCA Romania a realizat o cifra de afaceri de 36 milioane euro. Pentru 2007, ProCA si-a propus o crestere cu 40 de procente a afacerilor pana in jurul valorii de 50 de milioane de euro.