„Putem spune ca avem un avantaj in comparatie cu pietele din Europa de Vest, iar motivatiile stau in cresterea numarului de companii si dotarii medii a acestora, dar si explozia din zona de utilizatori individuali si investitiile pe care acestia le fac, in general, in tehnologie”, a explicat, pentru Wall-Street, Simona Decuseara.

Epson tinteste, pentru 2008, o cota de piata de maximum 15% pe segmentul imprimantelor, dupa ce a anunat ca, pe primele trei trimestre ale anului 2007, si-a adjudecat 10% din piata de imprimante si multifunctionale.

Vanzarile inregistrate de companie in primele trei trimestre ale anului 2007 pe segmentul imprimantelor si al videoproiectoarelor au determinat revizuirea pozitiva a cifrei de afaceri pentru anul fiscal ce se va incheia la 31 martie 2008, de la 10 milioane de euro, pana la 13 milioane de euro, in crestere cu 45% fata de 2006.

Pe segmentul videoproiectoarelor, piata adopta tendintele internationale, de utilizarea a acestor aparate si acasa, nu doar in mediul de afaceri, considera reprezentanta Epson. Simona Decuseara apreciaza ca, atat Campionatul Mondial de Fotbal,` cat si Jocurile Olimpice care vor avea loc la Beijing, vor incuraja vanzarile de proiectoare, care ofera si posibilitate de proiectare in conditii optime de la distante mici.

In ceea ce priveste ponderea Epson Romania in business-ul international, Simona Decuseara a declarat ca biroul de la Bucuresti reprezinta 15% din afacerile companiei in Europa de Est.

Citeste si:

„Desigur, exista segmente, precum cel al POS-urilor in care Epson Romania are cel mai bun procent de penetrare a pietei dintre toate tarile din Europa”, a adaugat aceasta.

Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania, spune ca femeia manager din Romania pe care o apreciaza cel mai mult este Cristina Batlan, actionara Musette, „pentru consistenta afacerii si originalitatea design-ului”.

Daca nu ar lucra la Epson, Simonei Decuseara i-ar placea sa se lanseze in afaceri, fie prin deschiderea unui restaurant, fie intr-un business cu tema ecologica.

„Mi-ar placea sa deschid un restaurant asiatic (in principal japonez si thailandez), sunt pasionata de aceste lucruri, de modul lor de a gati , a prezenta mincarurile si a manca. Am acasa un intreg arsenal de ingrediente si carti de bucate. Sau un business cu tema ecologica, de energie recuperabila, de reciclare”, a spus aceasta.