Numarul utilizatorilor care s-au abonat pentru mesajele cu oferte Dell au crescut cu 23% in ultimele trei luni si au ajuns la 1,5 milioane, a declarat Manish Mehta, vicepresedinte al diviziei online a Dell. Mai mult de 100 de angajati au trimis mesaje cu 140 de caractere catre 35 de canale diferite.

Dell, al treilea producator de PC-uri, a inceput sa foloseasca Twitter in urma cu doi ani pentru a atrage noi consumatori. Cei aproximativ 6,5 milioane dolari reprezinta suma totala generata prin interactiunea directa prin Twitter de-a lungul timpului. In timp ce aceste vanzari sunt o parte foarte mica din veniturile anuale ale Dell de aproximativ 61,1 miliarde dolari, compania considera Twitter una dintre cele mai importante modalitati de interactiune cu consumatorii, a declarat Mehta.

Dell a atras utilizatori Twitter din 12 tari. De exemplu, utilizatorii Twitter din Brazilia au cheltuit aproximativ 800.000 de dolari in ultimele opt luni, a declarat Mehta.

Dell are 3,5 milioane de utilizatori in mediul online prin intermediul retelelor sociale si a propriei comunitati de site-uri, inclusiv Direct2Dell.com si IdeaStorm, a declarat Mehta.