Noua directie de business urmata de Samsung este bazata pe o abordare mai directa a consumatorului. Subsidiara locala are, in prezent, 80 de angajati.

Parte a uneia dintre cele mai mari companii din telecomunicatii la nivel global, Samsung Electronics Romania se angajeaza sa introduca pe piata locala cele mai recente trend-uri si cele mai avansate produse si servicii.

“In ceea ce priveste telefoanele mobile, ne propunem sa ajungem pe primul loc in segmentul smartphones. Consideram ca modelul Galaxy S, bazat pe tehnologia Android, cu display Amoled si cu posibilitate de inregistrare, stocarea si vizualizarea de fisiere video in format HD, va avea un succes remarcabil. In plus, prin intermediul propriei platforme Open Mobile, Samsung Bada, ne propunem sa democratizam segmentul de smartphone-uri. De asemenea, la nivelul pietei de telefoane mobile, target-ul nostru este de a comercializa peste 1 milion de unitati anual, fiind sustinuti si de evolutia continua a segmentului touch”, a declarat JungLak Jung, Presedinte Samsung Electronics Romania.

Avand in vedere potentialul ridicat al categoriei de produse electrocasnice, Samsung a introdus pe piata o gama variata de modele premium, dar in acelasi timp se adreseaza in continuare si segmentului mainstream din Romania.

Citeste si:

In ceea ce priveste camerele video, principalul scop al companiei este de a se mentine pe categoria memory flash si de a progresa cat mai mult in segmentul Full HD.

De asemenea, compania urmareste un nou segment de business prin introducerea pe piata a notebook PC-urilor. In ceea ce priveste cota de piata, scopul Samsung este de a atinge 30% pe segmentul monitoarelor, 60% pe cel al monitoarelor cu format mare (LFD - Large Format Display), 20% pe segmentul ramelor foto digitale si 40% in categoria imprimantelor - pe segmentul laser A4.

Lansarea noii structuri operationale de business urmeaza strategia globala Samsung Electronics Co, Ltd., care include tari ca Romania si Bulgaria.

Samsung are aproximativ 188.000 de angajati in 185 de birouri din 65 de tari, fiind alcatuita din opt divizii principale de afaceri.