Profitul pe al treilea trimestru al lantului de restaurante a crescut la 1,07 miliarde dolari, echivalentul a 89 centi/actiune, fata de 843,3 milioane dolari, sau 68 centi/actiune, cat inregistrase in aceeasi perioada a anului trecut.

Inainte de castigurile de pe urma vanzarii Boston Market, profitul se ridica la 83 centi/actiune, asa cum anuntase McDonald's cu o saptamana inainte.

Compania a intrecut in acest an, la capitolul profit, numeroase alte lanturi de restaurante si comercianti, in conditiile in care noile produse pentru micul dejun si noile meniuri au avut succes in Statele Unite. Prelungirea programului in Asia si Australia a fost benefica pentru castiguri.

Citeste si:

Veniturile au crescut cu 7%, pana la 5,90 miliarde dolari. Vanzarile, excluzand influenta conversiei valutare, au crescut cu 3%. Deprecierea monedei americane mareste valoare vanzarilor in strainatate, atunci cand sunt transformate in dolari, pentru rapoartele financiare ale companiei.

Saptamana trecuta, compania a anuntat ca vanzarile restaurantelor deschise de peste un an au crescut cu 6,9%.