Piata interna a Rusiei este pe cale sa devina un jucator de talia Uniunii Europene (UE) sau a Asiei, care concureaza pentru acces la resursele vaste ale Gazprom, a afirmat Alexei Miller, directorul general al companiei rusesti de gaze naturale, citat de AFP, dupa cum informeaza NewsIn.
"Europa si Asia au un concurent nou si puternic: piata interna a Rusiei", a declarat seful Gazprom.

"In trei sau patru ani, vanzarile noastre din Rusia vor ajunge la fel de rentabile ca si cele de la export", a estimat Miller, care a adaugat ca asa ceva ar putea determina o revolutie in structura vanzarilor Gazprom.

Directorul general al Gazprom s-a aratat "uimit" de "cererile de limitare a activitatilor Gazprom in Europa" sau de "spiritele incalzite care considera ca Gazprom este periculos, ca trebuie opriti rusii".

Reprezentantii companiei energetice ruse ii critica in mod regulat pe oficialii europeni ca franeaza extinderea Gazprom in Europa.

"Pe noi nu ne poate inlocui nimeni", a spus seful Gazprom, "si, ma scuzati, dar lumea va ingheta rapid" fara gazele furnizate de Gazprom.

"In loc sa ne bage bete in roate, ar trebui sa ne multumeasca pentru ca am creat proiecte noi de export dincolo de 2013. Pana atunci, am putea castiga mai mult si contra unor costuri mult mai mici in propria noastra tara", a observat seful Gazprom.

"Suntem in masura sa acoperim toata cererea solvabila de gaze naturale", a dat asigurari, Miller.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri