Insa Remy Cointreau, ce detine marcile de cognac Remy Martin si de sampanie Piper-Heidsieck, a declarat ca este increzator ca noul sistem de distributie ii va permite sa "reziste in mediul economic dificil care afecteaza anumite piete importante", informeaza NewsIn.

Grupul a declarat ca cererea pentru cognac este sustinuta de China, care este deja una dintre cele mai mari piete de cognac pentru rivalul Pernod Ricard, insa per total, vanzarile de cognac ale Remy Cointreau au scazut cu 15,2%, la 63,7 milioane euro.

Primul trimestru fiscal, care este in mod traditional cel mai slab pentru vanzarile de sampanie, a cunoscut o scadere de 40,7% a veniturilor obtinute din vanzarea de vin spumant fata de perioada similara din 2008, la 13,6 milioane euro.

Veniturile totale ale grupului s-au ridicat la 138,6 milioane euro in trimestrul ce s-a incheiat in luna iunie, in scadere cu 7,5% fata de primul trimestru fiscal din 2008.

Remy Cointreau a propus acordarea unui dividend de 1,30 euro pe actiune.