"Anul trecut, Black Friday-ul ne-a adus cu 20% mai multi clienti noi, si peste 40% dintre clientii fideli si-au reinoit abonamentul. Cele mai cautate au fost tratamentele faciale si cele corporale, prin urmare, si anul acesta mergem pe pachetele speciale care sa cuprinda astfel de terapii", spune Anca Arsane, project manager, Cellulem Block Belleza.

Cellulem Block sarbatoreste Black Friday pe 21 si 22 noiembrie, perioada in care costurile pentru tratamente faciale si corporale scad cu 30%. Cu ocazia Black Friday, Cellulem Block asteapta cu 80% mai multi clienti decat intr-o vineri sau sambata obisnuita. Clientii aloca in medie 1.800 de lei pentru pachete de infrumusetare de Black Friday 2014.

Romanii cheltuiesc in medie pentru tratamentele de slabit 2.600 de lei pentru 10 sedinte, desfasurate pe parcursul unui an. In acest an, numarul clientilor Cellulem Block a crescut cu 40% fata de 2013. Cea mai importanta crestere, de 60%, este resimtita in perioada mai-august, inainte de vacanta de vara, cand clientii sunt dornici sa-si remodeleze corpul inainte de vacanta.

40% din clienti sunt de sex masculin, iar cei mai multi dintre ei apeleaza la tratamente antirid. Astfel ca intr-o luna de zile un barbat vine de doua sau trei intr-un centru de infrumusetare al Cellulem Block.

Citeste si:

Compania spaniola Cellulem Block este o retea de centre de infrumusetare cu peste 18 ani experienta in domeniul infrumusetarii. Reteaua are peste 300 de centre in Spania, Portugalia, Franta, Italia, Andora, Maroc etc.

In Romania, sunt trei centre Cellulem Block, doua in Bucuresti si un al treilea in Constanta. Anul trecut, compania a inregistrat in Romania o cifra de afaceri de peste 1,23 milioane de lei (aproximativ 280.000 de euro), profit zero si pierderi de 412.234 lei, potrivit datelor financiare publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Cellulem Block, introdus in sistem de franciza pe piata romaneasca in 2010, este controlat de fondul de investitii GED din care face parte si agentia de turism Happy Tour. Centrul de infrumusetare se afla pe locul trei pe aceasta piata si concureaza cu centrele Silhouette, Guinot si Keiko.