La 29 de ani, Emanuel Dobrincu conduce unul dintre putinele localuri cu un concept bine definit, Journey Pub, care pune in centru calatoriile. Anul acesta, tanarul se asteapta la afaceri de 1,6 milioane de euro cu restaurantul sau, care aduna in acelasi loc zeci de destinatii din intreaga lume.

Restaurantul Journey Pub a fost deschis ca o afacere de familie: ideea restaurantului a avut-o sora lui mai mare, conceptul de calatorii a venit de la sora lui mai mica, tatal a venit cu finantarea investitiei, iar Emanuel a ramas sa conduca afacerea.

"Initial, eu nu am fost foarte implicat in concept si in executie, eu am ajutat foarte mult cu ce stiam eu, am terminat Fotografie si Marketing si am ajutat foarte mult pe partea de decoratiuni si partea tehnica”, povesteste acum Emanuel Dobrincu, care in urma cu doi ani a preluat conducerea business-ului Journey Pub de la sora lui cea mare.

Sursa foto: Journey Pub (Emanuel Dobrincu si sora lui cea mica, Narcisa)

Journey Pub a fost deschis in iunie 2013 in zona Piata Romana, dupa 3-4 luni in care familia Dobrincu a cautat un loc linistit, care sa fie in afara Centrului Vechi. Investitia s-a ridicat in total la 300.000 euro, bani veniti din afaceri cu imobiliare in care este implicat tatal lui Emanuel, Ioan Dobrincu.

Ce a schimbat tanarul in Journey Pub

Restaurantul Journey Pub, in care lucreaza 60 de persoane, este unul dintre cele mai mari localuri din Bucuresti, cu patru spatii diferite (zona principala - o terasa acoperita, un restaurant, un bar si o sala pentru jocuri) in care exista peste 400 de locuri pe o suprafata utila de 460 mp. In ciuda marimii sale, restaurantul a intrat pe profit din primul an de functionare, ceea ce nu se intampla in general.

Afacerea a fost concentrata de la inceput pe conceptul de calatorii, care se regaseste in aspectul vizual al localului, in meniul in forma de valiza si cele 100 de preparate inspirate de zeci de destinatii din intreaga lume, Egipt, India, Mexic, Thailanda, America de Sud, dar si Europa (Italia, Franta, Germania, Elvetia, Anglia), dar si in evenimente despre calatorii, ca TripTalks, Virtual Journey, Wine Journey, dar si evenimente cu teme din psihologie.

Sursa foto: Journey Pub

"Am avut diverse joburi de-a lungul timpului, iar acesta a fost primul aruncat cu foarte multa responsabilitate. Cand am venit eu, planul a fost sa-l transform intr-un hub cultural bazat pe conceptul nostru de calatorie. Am inceput sa fac mai multe evenimente decat facea sora mea, de 5-6-7 ori mai multe evenimente si am adus om specializat - avem o colega care se ocupa doar cu organizarea de evenimente culturale", spune Emanuel Dobrincu.

Stategia lui a fost sa creasca vanzarile localului prin organizarea unor evenimente in zilele de marti, miercuri si joi in perioada verii, mai ales ca a fost primul an in care fumatul este interzis in spatii inchise, iar Journey Pub nu are terasa exterioara ceea ce a dus la o scadere a incasarilor cu 20% comparativ cu vara anului 2015. "Cu un eveniment umplem sala cu 80 de oameni si asteptam vanzari cu 2.300 lei in plus. Fata de o seara obisnuita, inseamna o crestere de 20%", spune tanarul antreprenor.

Pe langa evenimente publice, la Journey Pub sunt organizate si evenimente private ca petreceri, aniversari, evenimente corporate, dar per total acestea reprezinta 10% din cifra de afaceri estimata anul acesta la 1,6 milioane euro.

Sursa foto: Journey Pub

De asemenea, cum tanarul este pasionat de fotografie, si-a expus aceasta pasiune in meniul localului. "Cred ca suntem printre putinii care au fotografii la toate preparatele din meniu", precizeaza Emanuel, potrivit caruia fotografiile sunt necesare pentru a ilustra preparate mai putin cunoscute romanilor, cum ar fi cele din Egipt.

De altfel, Emanuel Dobrincu crede ca la un moment dat, chiar daca nu in viitorul apropiat, o sa iasa din afacere si o sa se dedice domeniul fotografiei in care este specializat.

Sursa foto: Journey Pub

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri