Electrolux declara Razboi culorii Alb si exploreaza potentialul de a integra individualitatea fiecaruia dintre noi prin moda si design interior in lumea electrocasnicelor. In cadrul editiei 101 a Salonului Modei de la Paris, Electrolux a decernat un premiu designerilor de la Firma

In septembrie 2005, Electrolux participa pentru prima oara la Salonului Modei de la Paris, ocazie cu care introducea produse electrocasnice decorative. In urma extraordinarului raspuns din partea consumatorilor si profesionistilor din industrie, Electrolux a decis sa continue acest drum.

Astfel, Electrolux a declarat razboi oficial culorii alb. Electrolux abordeaza o noua platforma de comunicare, aceea de inovator inteligent in design (thoughtful design innovation), pozitie ce vine in intampinarea cosumatorului care cauta mai mult, care isi doreste electrocasnice care sa-i reflecte individualitatea in interiorul caminului. Acesta este si conceptul editiei de anul acesta a concursului in urma caruia se decerneaza Premiul Electrolux pentru Moda, ce este acordat in fiecare an unui designer prezent in cadrul Salonului Modei de la Paris.

Noile prototipuri Electrolux prezente in cadrul Salonului Modei, ce a avut loc anul acesta intre 3-5 februarie, reprezinta al doilea pas facut de Electrolux pe calea dezvoltarii de produse electrocasnice ce merg mai departe decat orice design existent in momentul de fata. Parte din razboiul declarat culorii alb, Electrolux a cautat inspiratie si din alte domenii, cum ar fi moda, decoratiunile interioare sau arhitectura.

Marele castigator de anul acesta este Firma o companie binecunoscuta in Germania pentru design-ul de haine, cu sediul la Berlin. Premiul al doilea a fost oferit celor de la Tricot Chic designeri de haine pentru femei, ce au ca motto veselia, feminitatea si nevoia de cat mai practic.

Un juriu international format din profesionisti din lumea modei, printre care se numara reprezentanti ai Galeriei Lafayette Berlin si Le Bon March France, membrii ai managementului Electrolux pe partea de design si de marketing, a selectat brandul castigator, in functie de cat de bine a reprezentat valorile Electrolux.

Firma a fost aleasa drept castigatoare de catre juriu datorita conceptului care ii ghideaza activitatea, concept ce are la baza nevoia cumparatorului pentru un produs anume, cat si consecventa si simplitatea. Mai mult, juriul a conchis ca Firma ofera un stil pur, de un inalt grad calitativ, ce poate da nastere unei mode.

Cea de-a doua alegere a juriului, Tricot Chic, a primit un premiu pentru incredibila combinatie de texturi si materiale pe care o propune in trei dimensiuni.

Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc pe podiumul principal al salonului si a fost prezentata de Johan Bygge, CEO al Electrolux Major Appliances Europe si Asia. In finala au ramas noua branduri de moda: Sofie dHoore, Slyvia Heise, Firma, Mango, BNG, Tricot Chic, LM LULU, Philipp Plein si Seyes.

Competitia a fost foarte stransa, a declarat Henrik Otto, Senior Vice President of Global Design la Electrolux. Toti cei nominalizati au intrat in concurs cu un design extraordinar, ce reprezinta foarte bine valorile noastre. In final, juriul a considerat ca stilul si creativitatea celor de la Firma s-au potrivit cel mai bine cu numele Electrolux. Credem cu tarie ca hainele celor de la Firma ar putea fi prima alegere a clientilor Electrolux.

Juriul a selectat branduri din cele opt zone in care a fost impartit salonul. In cadrul ceremoniei de decerenare a primiilor, fiecare concurent a prezentat un scurt film. Premiul cel mare consta in conceperea si producerea unui catalog pentru sezonul care vine, ce va combina produse electrocasnice Electrolux cu hainele semnate Firma. Tricot Chic va primi cadou un frigider decorativ Electrolux, produs special, ce va avea imprimat logo-ul Tricot Chic si desene din propunerile pentru sezonul urmator.

Caminul fiecaruia dintre noi este o reflectare a ceea ce suntem. Bucataria, spre exemplu, devine incetul cu incetul noua sufragerie a casei, dandu-ne posibilitatea s-o personalizam asa cum ne place, declara Henrik Otto, Senior Vice President of Global Design la Electrolux. Nu mai e vorba de functionalitate. Vrem ca oamenii sa aiba pareri foarte clare despre ceea ce li se potriveste, asa cum e cazul cand e vorba de haine, a mobila sau a masinii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri