El a fondat alaturi de sotia sa Adriana o noua companie de branding care se numeste Storience.
„Raman aici pentru ca nevoia de branding a companiilor romanesti a crescut constant in ultimii ani - eu unul am simtit-o in mod direct. Si n-am fost nicio clipa descurajat de scaderea (tot constanta) a capacitatii lor de investitie in domeniu. Dincolo de contextul romanesc, cred ca brandingul si oamenii care il populeaza, la client si in agentii, trebuie sa devina cu adevarat multidisciplinari, sa invete si sa se reinventeze mereu. Una dintre cele mai mari greseli pe care le-ar putea face este sa creada ca au ajuns la capatul lucrurilor si ca nimic nu le poate depas, fie si momentan, intelegerea sau intelepciunea”, mai scrie cofondatul Grapefruit pe blogul personal.
In prezent, Liute detine 19% din Grapefruit, iar o decizie asupra structurii actionariatului va fi luata in perioada urmatoare de toti asociatii companiei.
"Ca angajat, ultima mea zi de lucru este 30 iunie. Am cantarit cu atentie decizia aceasta in ultimele cateva luni. E o despatire amiabila, intre prieteni vechi, motivata de diferente de prioritati. Pur si simplu ne dorim lucruri corecte, si eu si ei, dar diferite", a declarat pentru wall-street.ro, Stefan Liute.
Citeste sfaturile de branding pe care Stefan Liute le ofera antreprenorilor.
Agentia de branding si digital Grapefruit a fost infiintata in 1999 de catre Mihai Ursache, Stefan Liute si Laurian Grindoc. Din 1999 si pana acum compania a lucrat cu peste 200 de clienti din 13 tari.
In urma cu doi ani, Grapefruit a avut o cifra de afaceri de aproximativ 585.000 de euro si un profit net in jurul a 100.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
Actionarii Grapefruit sunt Marius Ursache, (38%), Dan Stratan (38%), Stefan Liute (19%), si Octavian Tanase (5%).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: