In noul spot Pepsi, lumea fotbalului si a muzicii sarbatoresc impreuna sportul rege. Noul imn al fotbalului este interpretat in cea mai recenta reclama Pepsi de catre Christina Aguilera. Aceasta a fost difuzata in avanpremiera la MTV Romanian Music Awards, pe data de 3 iunie. Noul spot Pepsi, cu Christina Aguilera in rol principal, va rula pe posturile TV, incepand cu data de 9 iunie.
Reclama incepe cu imaginea unui stadion de fotbal plin de oameni care asteapta inceperea unui meci important.

La un moment dat, o persoana misterioasa se indreapta catre microfonul asezat in centrul stadionului. In timp ce persoana se apropie de microfon, multimea de oameni se ridica in picioare, asteptand intonarea imnului national. Spre surprinderea tuturor, persoana misterioasa este Christina Aguilera, iar cantecul ei nu este tocmai un imn obisnuit...

In momentul in care Christina incepe sa cante, multimea ramane consternata, dar imediat toti incep sa cante alaturi de ea. Cantecul irezistibil interpretat de Christina este o noua varianta a cantecului German Da Da Da din 1982, care a facut furori si in reclama Pepsi de anul acesta Pepsifest. In multimea prezenta pe stadion ii putem observa pe faimosii jucatori de fotbal Roberto Carlos, David Beckham si Thierry Henry care au venit sa urmareasca meciul si care sunt incantati de noul imn Pepsi, dar si de aparitia Christinei Aguilera.

Pentru a modifica versiunea originala a cantecului Da Da Da, care fusese deja folosita in reclama Pepsi din 2006 pentru Pepsifest, Christina a colaborat cu producatoarea Linda Perry cu care a lucrat si pentru piesa Beautiful, care se afla pe albumul cantaretei, intitulat Stripped. Intrebata care este parerea ei in legatura cu noul imn Pepsi, ea a spus: Consider ca melodia Da Da Da si modul in care eu si Linda am modificat-o, da o buna stare de spirit ascultatorului si mai ales unei multimi care a venit sa se distreze si sa se destinda la un meci de fotbal si nu numai. Un alt avantaj este ca acest cantec este foarte usor de fredonat si de retinut.

Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova a adaugat: Pepsi aduce fotbalul si muzica impreuna intr-un original imn al stadioanelor, care a devenit deja popular si in Romania. Si cine altcineva l-ar fi putut interpreta decat una dintre cele mai cunoscute si talentate cantarete in muzica de astazi, si anume Christina Aguilera.

Pepsi are o lunga traditie legata de fotbal si de muzica si a stabilit de-a lungul timpului parteneriate cu cele mai mari nume ale sportului rege, precum si cu nume ilustre din lumea muzicii, aducand in fiecare an experiente unice consumatorilor din peste 170 de tari. Anul trecut, Pepsi a unit starurile din lumea muzicii cu cele din lumea fotbalului, astfel Jennifer Lopez si Beyonce Knowles au jucat alaturi de cel mai cunoscut fotbalist, David Beckham, in reclama Samurai.

Cu noul spot de anul acesta Imnul, Pepsi aduce la viata intr-un mod inedit in fiecare an, sloganul Dare for More in peste 170 de tari.
Ultima reclama Pepsi Imnul a fost regizata de Tarem Singh, cunoscut si pentru alte spoturi Pepsi 2006 Pepsifest, 2005 Pepsi Surf, 2005 Samurai, 2004 Footbattle, 2004 Gladiator, 2002 Sumo si 2003 Corral Western.

PepsiCo este prezenta pe piata romaneasca a bauturilor racoritoare carbonatate cu cea mai bogata oferta de bauturi de tip cola, reunite in grupul PEPSI LA PUTEREA 7 (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X si Pepsi Gold), precum si cu produsele sub marcile 7-UP, Mountain Dew, Mirinda, Lipton Ice Tea, Gatorade si Evervess Tonic.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri