Grupul editorial italian Arnoldo Mondadori Editore SpA a intrat in faza negocierilor exclusive pentru preluarea Emap France, divizie a grupului editorial britanic Emap Plc, au anuntat luni cele doua firme, informeaza Rompres. Emap France este al treilea editor de reviste din Franta, printre cele 42 de publicatii pe care le editeaza numarandu-se FHM, Closer, Sport Auto si Le Film Francais, precum si ghidurile tv Tele Star si Tele Poche.

Analistii estimeaza ca vanzarea Emap France ar putea aduce grupului editorial britanic o suma cuprinsa intre 300 si 400 milioane lire sterline (500 si 700 milioane euro). Emap a precizat doar ca intentioneaza sa finalizeze tranzactia in prima jumatate a exercitiului fiscal 2006-2007, urmand ca veniturile rezultate din aceasta tranzactie sa fie returnate actionarilor.

Grupul Mondadori este cel mai mare grupul editorial din Italia, iar pachetul majoritar de actiuni este controlat Silvio Berlusconi prin intermediul holdingului Fininvest. Potrivit publicatiei Presse News de preluarea Emap France ar fi interesat si RCS Mediagroup, un alt grup editorial italian, precum si germanii de la Gruner+Jahr (Bertelsmann).

Emap a anuntat inca din luna februarie vanzarea diviziei sale franceze, a carei cifra de afaceri a stagnat in cursul ultimului exercitiu fiscal. in mai, directorul general de la Emap, Tom Moloney, a dezvaluit ca a primit cateva oferte preliminare pentru Emap France, cea mai mare fiind de 650 milioane euro (440 milioane lire sterline).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri