„In fiecare minut pe YouTube se incarca 100 de ore de continut video. Intr-o zi pe YouTube se incarca mai mult continut decat au transmis cele mai mari retele din SUA in ultimii cinci ani. Multi dintre romani ar vrea sa aiba acces la Netflix. Cand cei care au creat House of cards au vrut sa produca serialul nicio retea nu a vrut fara un episod pilot. Cei de la Netflix au zis ca si-au facut calculele si au acceptat. Au dat drumul la un intreg sezon intr-un singur weekend. Oamenii au stat un weekend intreg sa vada tot. Ideea este ca daca le oamenilor ceea ce vor, la un pret rezonabil ii vei atrage. Avatar nu e mai putin Avatar daca il vedem pe tableta. In final e poveste. Consumatorii sunt in stare sa se uite 20 de ore continuu daca le place povestea. Internetul nu ar trebui privit ca o mare problema pentru modelele traditionale de continut, ci ca un premiu, ca cea mai mare sansa de reinventare. In final, continutul este ceea ce defineste, nu dispozitivul sau lungimea continutului. Si cred ca in 3-5 ani nu vor mai fi discutii despre TV versus online pentru ca pana atunci se vor unifica”, a explicat Bulucea.