MRM Worldwide Romania, agentia de digital a McCann WorldGroup Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, va inregistra o crestere de circa 35% anul acesta fata de cele 820.000 de euro inregistrate in 2012, a declarat pentru wall-street.ro, Nir Refuah, managerul companiei.

Cresterea a fost determinata de castigarea de noi clienti precum Lidl, Avon si Paul, dar si de majorarea bugetelor pentru digital.

Printre alti clienti ai MRM Worldwide Romania se numara Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Burn, Cappy), KFC, Pizza Hut, MasterCard, Nutline, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura).

MRM a castigat anul acesta impreuna cu agentia de creatie McCann Erickson si cea de media UM trei premii Cannes Lions la Festivalul International de publicitate de la Cannes, cel mai important eveniment din domeniu, pentru Campania „Biblioteca digitala Vodafone”si opt premii in cadrul Festivalului Golden Drum din Slovenia, cel mai mare astfel de eveniment din Europa Centrala si de Est.

Mergem pe principiul "digital first"

„Este crucial sa castigi premii pentru clienti, ei apreciaza foarte mult acest lucru. A fost un festival foarte bun pentru majoritatea campaniilor. De asemenea, multe dintre campaniile din festival au inceput din zona digitala si apoi s-au extins catre alte medii. Am mers pe principiul “digital first”. Iar clientii sunt foarte deschisi catre acest lucru si companiile care au inceput asa au castigat. In 2014 va continua trendul de crestere pe digital, vor fi mai multi bani catre segmentul de mobile marketing, nu neaparat catre mobile media, dar in planificare. De asemenea, clientii vor gandi mai mult pe termen lung”, a mai spus managerul.

Campaniile si clientii cu care MRM a castigat premii anul acesta sunt: Biblioteca digitala Vodafone ([pentru Vodafone), Bucharest not Budapest (pentru batoanele de ciocolata Rom), Live Tweets (pentru Coca-Cola), Bite to Win (pentru KFC Romania), Share your Voice (pentru Coca-Cola), Portraits in Words (pentru Bookfest)

Nir Refuaf a devenit managerul MRM in februarie anul acesta, dupa ce anterior a fost timp de cinci ani vicepresedinte de creatie al McCann Digital Tel Aviv. De asemenea. Tot de la inceputul anului este si director de inovatie pentru regiunea Europa Centrala si de Est, coordonand astfel 17 tari.

Tarile din CEE sunt mai deschise catre creatie decat cele din vest

“Tarile din CEE sunt mai deschise catre creatie decat cele din vest si datorita bugetelor mai mici aceasta regiune este mult mai provocatoare, este mult mai usor sa inovezi in zona. Turcia este cea mai mare tara ca venituri in regiune, insa Romania este cea mai creativa, inovativa si cu cel mai mare potential. Si de aceea am si ales sa vin in Romania”, afirma Refuah.

Managerul are peste 15 ani de experienta in publicitate, este fondator si CEO al Othello, prima retea de socializare din Israel dedicata jurnalistilor si artistilor, si a fost redactor sef al portalului Tapuz si manager de dezvoltare a continutului la Walla Communications. Pe parcursul carierei sale, Refuah a castigat peste 30 de trofee la cele mai importante festivaluri internationale de publicitate, printre care Cresta Awards, Golden Drum, London International Awards, New York Festivals, Epica, Eurobest, One Show.

“Israel este o piata bazata pe bugete de media, o piata foarte dezvoltata, care pune accentul foarte mult pe eficienta. Iar digitalul inseamna 20% din bugete. Cred ca se va intampla si in Romania la fel, iar, probabil, in trei ani bugetele pentru digital vor ajunge la 15-20% din piata. Cand am venit aici ma gandeam ca vom fi nevoiti sa importam din Israel foarte multe lucruri care tin de tehnologie. Insa 99% din tehnologie o gasim in Bucuresti. Romania este o tara foarte buna ca oportunitati, companiile de productie sunt bune, iar preturile sunt la jumatate fata de alte tari”, explica seful MRM.

In Romania, Refuah coordoneaza 23 de oameni dintre care sunt in zona de creatie.

MRM Worldwide este membra a McCann Worldgroup Romania, grup de comunicare condus de Bogdan Enoiu, unul dintre cei mai cunoscuti oameni de publicitate din Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, agentia de media Universal McCann, cea de marketing experiential Momentum si de cea de relatii publice McCannPR.

Reteaua globala MRM Worldwide face parte din McCann WorldGroup si are 64 de birouri in 37 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri