Porsche Romania a organizat in prima jumatate a acestui an un concurs inedit de scenarii pentru spoturi video dedicate modelului Skoda Fabia.
Concursul O idee pentru o Skoda si-a propus evidentierea spiritului marcii. Totul a plecat de la o idee neconventionala de comunicare, ce a avut la baza internetul ca principal mediu de desfasurare. De altfel, site-ul www.idee.skoda.ro a inregistrat aproximativ 30.000 de vizitatori in cele 30 de zile de desfasurare a concursului.

Alin Tapalaga, directorul marcii, a declarat ca: Spre bucuria noastra, initiativa a fost foarte bine primita, internetul ramanand in continuare un bun canal de comunicare pentru marca Skoda.

In finala au intrat 10 scenarii. Criteriile de evaluare descrise in brief-ul primit de concurenti au fost: ideea creativa a spotului, capacitatea acestuia de a comunica valorile marcii Skoda, simply clever, originalitatea si memorabilitatea continutului, precum si focusul pe produs.

Juriul, format din personalitati ale advertising-ului si mass media autohtone (Bogdan Naumovici Leo Burnett, Andi Moisescu Pro TV, Lucian Mandruta Antena 1, Doru Buscu Academia Catavencu si Alin Tapalaga director Skoda) a ales drept castigatoare ideea lui Cristian Balmos, care a plecat acasa la volanul unei Skoda Fabia Avantaj, rosie.

Ideea castigatoare a lui Balmos nu a avut in prim-plan automobilul, ci atitudinea transmisa de sloganul marcii: simply clever.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri