In ceea ce priveste vizionarea meciurilor de fotbal, 20% dintre romani aleg sa urmareasca in special meciuri de fotbal la televizor, iar 11% dintre acestea sunt femei. In acelasi timp, 58,2% dintre romani declara ca urmaresc in general meciurile de fotbal de la televizor. 32,3% dintre romani afirma ca asculta la radio emisiuni sportive, procentul celor care le prefera altui tip de continut fiind de 8,6%.

Bucurestenii, pasionati de fotbal

Studiul mai releva ca 18,3% dintre barbati si 1,7% dintre femei urmaresc in mod deosebit in ziare si reviste subiecte legate de fotbalul international. In ceea ce priveste interesul fata de fotbalul romanesc, 24,3% dintre barbati si 1,5% dintre femei urmaresc in mod special acest subiect. Procentul cel mai ridicat al celor care urmaresc in mod special informatii despre fotbalul romanesc, 14,9%, corespunde celor cu venituri personale de peste 2000 de lei. Cel mai mare interes fata de fotbalul romanesc il au bucurestenii - 16, 1% aleg informatiile despre fotbal in locul unui alt tip de continut -, urmeaza cei din muntenia - 15,1% - si banatenii, cu un procent de 12,7%.

Interesul fata de fotbal, in scadere

Studiul SNA (FOCUS) mai arata ca tendinta in ceea ce priveste interesul pentru meciuri si pentru informatiile legate de fotbal inregistreaza o scadere. Doar 12,6 % dintre romanii din localitatile cu peste 50.000 de locuitori au platit anul trecut pentru a vedea un meci, fata de 18, 6% in anul 2006. Procentul celor interesati sa urmareasca fotbal la televizor a scazut de la 47,7% in 2006 la 37,8% in 2013. De asemenea, procentul romanilor care obisnuiesc sa citeasca informatii despre fotbal in ziare si in reviste este de 20,4% in prezent, fata de 33,5% in anul 2006.