In urma unui pitch organizat in luna martie, compania farmaceutica F. Hoffmann - La Roche a desemnat castigatoare divizia de PR a agentiei Tempo Advertising. Agentia se va ocupa de gestionarea relatiilor cu presa centrala si locala din Romania si va sustine toate proiectele de comunicare publica ale companiei farmaceutice care anul trecut a inregistrat cel mai dinamic ritm de crestere de pe piata de profil din Romania.

Agentiile selectate pentru etapa finala au fost Ogilvy PR Worlwide, Tempo Advertising si United Communications.

Industria farmaceutica este extrem de competitiva in Romania iar comunicarea cu presa are un rol strategic pentru F.Hoffmann - La Roche. Am organizat acest pitch pentru a selecta agentia de PR care ne va sprijini in continuare demersurile de comunicare publica, iar in acest sens, criteriile cele mai importante au fost gandirea strategica, competenta dovedita in relatiile cu mass media si creativitatea propunerilor.

Ideile primite din partea tuturor agentiilor au fost foarte valoroase si dorim sa le multumim si sa ii felicitam inca o data pe toti colegii nostri pentru seriozitatea cu care au abordat acest pitch. Am decis sa incheiem parteneriatul cu Tempo pentru modul in care ne-au inteles nevoile de comunicare, au analizat mediul de afaceri in care lucram si, mai ales, abordarea strategica pe care ne-au propus-o a declarat Irina Berechet, PR&Communications Manager F.Hoffmann - La Roche.

Conform studiului Cegedim 2004, valoarea totala a pietei farmaceutice din Romania este de 960.6 milioane de euro. Anul trecut, compania farmaceutica F.Hoffmann - La Roche s-a pozitionat pe locul al doilea in topul producatorilor de medicamente, cu o crestere aproape dubla fata de 2003. In Romania, compania F.Hoffmann - La Roche este activa in sectoare terapeutice de varf virologie (HIV, hepatite virale), oncologie si transplant.

Despre F.Hoffmann - La Roche

F. Hoffmann - La Roche este o companie farmaceutica cu un spectru unic de solutii terapeutice integrate, fiind prezenta in 150 de tari. De peste 100 de ani, compania este activa in descoperirea, dezvoltarea, productia si furnizarea de solutii terapeutice inovative, care se adreseaza prevenirii, diagnosticului si tratamentului bolilor, cu misiunea de a furniza solutii terapeutice inovative pentru ingrijirea sanatatii, cu rolul de a imbunatati semnificativ calitatea vietii oamenilor. Considerata un deschizator de drumuri in medicina, compania F.Hoffmann - La Roche este lider de piata in solutii pentru diagnostic, compania numarul unu in terapia bolilor oncologice si unul dintre cei mai mari furnizori de medicamente pentru domenii cum sunt virologia si transplantul.

Solutiile medicale furnizate de F.Hoffmann - La Roche se bazeaza in cea mai mare parte pe biotehnologie si sunt rezultatul colaborarii cu mai multe centre internationale de cercetare.

Despre Tempo Advertising

Tempo Advertising este cel mai mare furnizor independent de solutii de comunicare strategica, care ofera servicii specializate de strategie, creatie, PR, media BTL si productie. Tempo detine un portofoliu de clienti care include atat companii locale, cat si internationale - Agricola Bacau, Bucium Iasi, Brystol Myers Squibb, Banca Comerciala Ion Tiriac, BRD Sogelease, DANONE, European Food, Ficosota Syntez, Genco Trade (Samsung si Intersport), Heidi, Loulis, Media On, ORANGE Romania, Realitatea TV, Royal Brinkers, Scandic Distilleries, Tuborg Romania, KTech Ultra PRO Computers si VISA Card.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri