Printre responsabilitatile agentiei se numara dezvoltarea unei noi strategii de campanie, in timp ce serviciile de media vor fi acoperite de Universal McCann.

"Dupa perioada in care ne-am lansat cu succes, ne-am propus sa ducem Compact la urmatorul nivel. Impreuna cu o dezvoltare constanta de produs, va fi crucial sa ne bazam pe parteneri excelenti in marketing si comunicare: oameni tineri, urbani si ‘la moda’, ca multi dintre numerosii nostri cititori, reprezinta o provocare pentru orice profesionist in comunicare, si de aceea am ales ca “Agentia Creativa a Anului” sa fie agentia noastra", a precizat directorul executiv al diviziei de publicatii gratuite din cadrul Ringier, Marco Stettler.

Diana Ceausu, Junior Strategic Planner la McCann Erickson a precizat la randul sau ca "cititorii nostri, foarte tineri, nu sunt cititori traditionali de presa, ceea ce face provocarea noastra si mai interesanta. Ceea ce ii atrage la Compact este intocmai formatul sau “compact”, alert si usor digerabil, care ii conecteaza la pulsul orasului in doar 20 minute".