Pretul unui exemplar din cotidianul "Financial Times" a fost majorat, incepand de luni, cu 0,2 lire sterline (0,26 euro) si a ajuns la 1,5 lire sterline (2 euro), aceasta reprezentand cea de-a doua scumpire a ziarului din ultimele sapte luni, informeaza Mediaguardian.co.uk, citat de NewsIn.
Totodata, si pretul editiei de weekend a cotidianului a crescut de la 1,8 lire la 2 lire (2,7 euro). In luna iunie a anului 2007 pretul de coperta al ziarului a crescut de la 1 la 1,3 lire. Cotidianul "Financial Times" este mai scump decat "The Guardian", "The Independent", "Daily Telegraph" sau "The Times".

In anul 2007, si publicatiile "The Times", "The Wall Street Journal" si "The Guardian" si-au crescut preturile de vanzare. "The Times" si-a marit pretul de la 0,65 lire sterline (0,95 euro) la 0,7 lire sterline (1 euro), "The Wall Street Journal" si-a marit pretul de vanzare al editiilor din timpul saptamanii de la 1 dolar (0,7 euro) la 1,5 dolari (1,08 euro), iar pretul "The Guardian" a fost majorat cu 14% si a ajuns la 0,8 lire sterline (1,2 euro), iar editia de sambata, la 1,5 lire sterline (2,21 euro).

Cotidianul "Financial Times" face parte din grupul de media Pearson care mai detine, printre altele, 50% din actiunile publicatiei "The Economist". Pearson a vandut in decembrie 2007 compania Les Echos, care detine cotidianul "Les Echos", catre grupul francez de produse de lux Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH). Pearson este si cel mai mare publisher de carti din Marea Britanie si al doilea din Statele Unite.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri