"Ginx TV este un program ghid menit sa prezinte produsele din industria jocurilor de calculatoare si se adreseaza tinerilor cu varste cuprinse intre 16-30 de ani dintre care 60% sunt de sex masculin, iar scopul nostru este acela de a orienta tinerii catre jocuri educationale, non-violente", a declarat, in cadrul sedintei, Adrian Anghel, directorul executiv al societatii Pasadena.

Membrii CNA au hotarat cu majoritate de 6 voturi sa acorde licenta cu o singura conditie, si anume ca noul post sa fie codat de catre societatile prin cablu care il vor difuza, pentru ca parintii sa poata controla accesul copiilor la televizor.

Referitor la acuzele care i-au fost aduse in trecut, si anume ca programul postului de televiziune nu este benefic pentru tineri pentru ca-i indeamna sa devina dependenti de jocurile pe calculator, Adrian Anghel a spus ca "incercam sa devenim singurul post care promoveaza calitatea, nu suntem distribuitori de jocuri si nu avem contracte cu firmele care produc, ci dorim sa scoatem tinerii hard-core din starea de hipnoza in care i-au bagat jocuri precum World Of Warcraft".

Societatea Pasadena Media Management SA a preluat licenta audiovizuala a postului Noll TV, de la Hallmann Group si a schimbat nisa postului, din post muzical in televiziune de jocuri.