Campania se bazeaza pe faptul ca cele mai tari evenimente sportive, emisiuni, stiri si reality-show-uri transmise de Sport.ro dau dependenta si ii acapareaza total pe barbati. Pentru ca Sport.ro le ocupa tot timpul partenerilor, femeile se simt nevoite sa caute singure solutii si ajung in diverse situatii limita, dar foarte amuzante.

„Sper ca mesajul este destul de limpede: Sport.ro este un post destinat barbatilor, pe care acestia il iubesc si il urmaresc, un post care le ocupa tot timpul si toate preocuparile. Cred ca romanii sunt inca normali la cap si inteleg ca egalitatea dintre sexe nu se manifesta otova, din topor, ci ca exista - si slava Domnului ca este asa - diferente intre barbati si femei care ne fac sa ne cautam, sa ne dorim, dar care sunt si motiv de amuzament uneori. Romanii apreciaza umorul si iubesc campaniile putin riscante. Exemplele sunt nenumarate. De la Unirea lui Dorel, la "niste taranii" lui Cava D'oro, de la chilotii uriasi de la Bergenbier, la sutele de mii de vizionari ale lui Batman”, spune Bogdan Naumovici, seful shop-ului de idei 23.

In prima etapa, Sport.ro va difuza, pe durata intregii zile, 4 spoturi din seria celor 11. Productia efectiva a intregii serii a fost realizata de casa de productie Domino Production, iar filmarile s-au intins de durata a 5 zile. Intr-unul din spoturi, telespectatorii ii pot vedea intr-o ipostaza inedita pe Laura Cosoi si actorul Radu Gabriel. Laura este in boxa acuzatilor, iar Radu Gabriel cere o pedeapsa cat mai dura in fata instantei, totul din cauza Sport.ro.

Parte a Pro TV S.A., Sport.ro este o televiziune de sport a carei grila de programe include UEFA Champions League, Cupa UEFA, campionatul de fotbal din Argentina, Brazilia, Liga a 2-a de fotbal, show-uri de wrestling, handbal intern si international, gale de box, volei, tenis, stiri si talk-show-uri sportive (Special, Informatia, Liga lu` Mitica).