Pentru acest an, obiectivele de comunicare ale brandului Xerox vizeaza promovarea serviciilor de document management specializate pe industrii precum si promovarea echipamentelor color si solutiilor pentru birouri.

„Pentru atingerea obiectivelor de comunicare ale clientului Xerox, ne propunem ca in mixul de media sa subliniem rolul Internetului ca si canal de vanzari, ceea ce cu siguranta va da un plus de performanta rezultatelor anului 2009. Totodata, ne bucuram ca avem sansa sa analizam si sa generam solutii pentru un brand cu peste 40 de ani de activitate pe piata locala,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, al MEC Romania.

„Ne bucuram sa avem in echipa Mediaedge:cia un partener puternic si creativ de media” a declarat Miruna Constantinescu, Marketing Director, Xerox Romania si Republica Moldova, „mai ales intr-un an in care ne propunem sa identificam si sa exploram oportunitatile pe care le ofera piata intr-o perioada dificila. Ne bazam pe sprijinul lor pentru a ajunge la clientii Xerox, actuali si potentiali, cu mesaje puternice si eficiente.”

Citeste si:

Xerox este un furnizor global de servicii de document management. Xerox Romania si Republica Moldova este subsidiara a companiei Xerox, avand o activitate pe piata locala de 40 de ani. Alaturi de cei 6 distribuitori, 27 de concesionari si peste 200 de reselleri autorizati, Xerox Romania si Republica Moldova ofera atat companiilor, cat si clientilor individuali solutii, echipamente si media de tiparire pentru administrarea eficienta a documentelor.

Mediaedge:cia Romania ofera servicii de analiza a profilului consumatorului si ROI, strategie si planificare a comunicarii, cumparare si planificare media, interactiune (digitala, directa si cu ajutorul motoarelor de cautare), consultanta in diferite domenii. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.