La pitch-ul organizat de HP au mai participat agentiile Mediaedge:cia si ZenithOptimedia, parte a grupului francez Publicis, care a administrat contul de media al companiei in ultimii cinci ani.

Potrivit celui mai recent raport anual, Hewlett Packard a alocat, incepand cu 2006, aproximativ 1 mld. dolari pentru advertising. In plus, compania a cheltuit anul trecut aproape 15 mil. dolari pentru promovare, potrivit datelor furnizate de Nielsen.

Castigarea contului HP completeaza seria de reusite inregistrate de Omnicom Media Group in 2008, cand agentia si-a adaugat in portofoliu o serie de clienti importanti printre care contul global Renault-Nissan (1 mld. dolari), contul global al Visa (650 mil. dolari), contul Intel pe USA (300 mil. dolari), Time Warner Cable pe USA (135 mil. dolari) si contul Levi's pe USA (50 mil. dolari).

HP, una din cele mai mari companii IT din lume, a incheiat primul trimestru financiar din acest an (la 31 ianuarie 2009) cu venituri de 28,8 miliarde dolari, ceea ce inseamna o crestere de 1% fata de anul trecut, sau de 4% - adaptata la efectele schimbarii cursului valutar.

Pe de alta parte, veniturile obtinute din vanzarea de notebook-uri au scazut cu 13%, in timp ce vanzarile de desktop-uri au raportat un declin de 25%.