Acordul, denumit "All Access", va permite subscrierea la un abonament si administrarea acestuia prin intermediul unui cont pe Amazon, oferind in acelasi timp un acces direct la publicatiile online ale grupului, de pe tableta, e-Reader si telefonul mobil, a anuntat acest grup editorial american intr-un comunicat.

Operatiunea va incepe cu sapte titluri detinute de Condé Nast Publishing, printre care se regasesc revistele Vanity Fair si Glamour, inainte de a fi extinsa la intregul catalog al grupului, scrie Mediafax.

"Combinarea titlurilor inconturnabile ale Condé Nast cu platforma de comert online Amazon reprezinta o realizare foarte mare", a spus Bob Sauerberg, directorul Condé Nast, adaugand ca Amazon este cel mai fiabil site de comert online din lume.

Citeste si:

Russ Grandinetti, unul dintre vicepresedintii grupului Amazon, considera ca acest acord va permite clientilor acestui site sa se inscrie la un abonament "intr-o maniera foarte simpla" si sa citeasca revistele lor preferate pe orice tip de suport.

Infiintat in 1909, grupul Condé Nast Publishing editeaza 20 de reviste in Statele Unite (consum, moda, business) si 27 site-uri. Printre titlurile pe care le editeaza se numara cateva publicatii de prestigiu, precum Vanity Fair, Vogue, GQ, The New Yorker, Wired si Architectural Digest.