In studiu sunt masurate 550 de website-uri.

Internautul roman sta pe Internet peste 26 de ore pe luna si vizualizeaza 1.219 pagini. 50,1% dintre internauti sunt barbati, echivalentul a 4,47 milioane utilizatori.

Doar 39,1% dintre vizualizarile paginilor sunt realizate de femei, deci barbatii "browseaza" mai des decat femeile. De asemenea, tot barbatii petrec mai mult timp online.

Grupul de varsta 25-34 de ani este cel mai bine reprezentant pe Internet, acoperind 26,8% din piata. Doar 7% este reprezentant de grupa de varsta de peste 55 de ani.

36% dintre internauti au absolvit liceul, in timp ce doar 17,5% au absolvit facultatea.

Citeste si:

Google este cel mai vizitat canal, urmat de Facebook, apoi Yahoo, YouTube. Pe locul sapte se situeaza WIkipedia. In ceea ce priveste brandurile locale, Realitatea.net se situeaza pe locul 6.

Cel mai vizitat site de eCommerce este eMag, situandu-se pe locul 15. Tocmai.ro se situeaza pe locul 17 si Mercador.ro pe locul 20. In general, romanii viziteaza site-uri de stiri si tabloide precum Libertatea.ro, CanCan.ro sau Wowbiz.ro, acestea trei situandu-se in top 20 site-uri locale vizitate.

Barbatii viziteaza in special Go4Games.ro (95,2% din audienta totala), Dolce Sport (93% barbati) si Wargaming.net (91% barbati). Femeile viziteaza PantofiSuper (90% femei), Tinar (88,9%) si BonPrix (87,2%).

In Romania sunt 8,9 milioane de utilizatori de Internet, echivalentul a aproape 50% penetrare. Acest lucru situeaza Romania pe locul cinci in regiune, lider fiind Polonia, cu peste 20 de milioane de internauti.

Piata de publicitate online din tara este situata la circa 23 de milioane de euro.