Pentru a comanda produse, clientii trebuie sa isi faca cont pe site, selecteaza si comanda produsele, plateste cu cardul, alege un interval orar de ridicare si merge cu masina in spatiul dedicat drive-ului pentru a lua cumparaturile gata impachetate.

“Odata cu implementarea acestui sistem estimam cresterea cosului de cumparaturi cu 40%. In prezent valoarea medie a cosului este de 150 de lei/cos”, spune Claudia Mirica, director Cora Lujerului Bucuresti.

Mai mult, ea estimeaza ca noua lansare va insemna intr-un an 5% din afacerile Cora Lujerului.

Pe platforma sunt listate circa 10.000 de produse, 20% dintre ele fiind proaspete/alimente.

Cora Drive din Lujerului este deservit in prezent de sapte persoane.

Citeste si:

“Prin acest sistem, care va fi extins dupa ce vom vedea rezultatele din Cora Drive Lujerului, vom targeta peste 2,5 milioane de romani, cei care au masini si sunt obisnuiti deja sa comande online”, spune Mirica.Urmatoarele orase tintite de companie sunt Cluj, Arad, Bacau si Baia Mare.

Produsele de pe site nu sunt afisate in timp real, lista fiind insa “improspatata” de patru ori pe zi. Daca un client comanda un produs care se dovedeste a nu mai fi in stoc, acesta este inlocuit, automat si cu voia clientului, cu unul superior ca pret, din aceeasi gama.

De asemenea, daca un client este nemultumit de un anumit produs sau pur si simplu se razgandeste, banii blocati pentru tranzactie sunt returnati in cuantumul necesar, explica modalitatea de functionare Claudia Mirica.

CoraDrive.ro va avea promotii speciale pe online care nu se regasesc in magazine.

Incepand cu anul viitor CoraDrive.ro va permite si livrarea la domiciliu, intrand practic in directa concurenta cu Carrefour-online.ro.